dc.contributor.author |
Aslı, ÇOLAK |
|
dc.date.accessioned |
2014-10-31T13:45:30Z |
|
dc.date.available |
2014-10-31T13:45:30Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/261 |
|
dc.description |
İŞLETME Yüksek Lisans Tezi |
en_US |
dc.description.sponsorship |
Bu araştırma öğretmenlerin kurum kültürünü benimseme düzeylerini mukayeseli incelemek amacıyla yapılan tanımlayıcı nitelikte bir araştırmadır. Bu bağlamda araştırmanın analiz kısmını oluşturacak anket çalışması, Henza Akın Çolakoğlu Lisesi öğretmenlerine uygulanmıştır.
Araştırmanın verileri anket yoluyla toplanmıştır. Veri toplama aracı olarak kullanılan anket formunun hazırlanmasında ilgili literatür taranmış, benzer araştırmalarda kullanılan geçerlilik ve güvenilirlikleri test edilmiş veri toplama araçlarından yararlanılmış, öğretmen ve uzman görüşleri de dikkate alınmıştır. Anket 2012-2013 eğitim-öğretim yılının ikinci döneminde Henza Akın Çolakoğlu Lisesi öğretmenlerinden anket sorularını cevaplamayı kabul eden 87 öğretmene birebir görüşme yapılarak uygulanmıştır.
Araştırma sonucunda elde edilen veriler bilgisayar ortamında kodlanarak istatistiki analizi için SPSS 16.0 paket programından yararlanılmıştır.
Araştırma sonucunda elde edilen bulgulara ve sonuçlara dayalı olarak çeşitli önerilerde bulunulmuştur. |
en_US |
dc.publisher |
Okan Üniversitesi TEZ (Thesis) |
en_US |
dc.subject |
Kültür, Kurum Kültürü, Okul Kültürü |
en_US |
dc.title |
KURUM KÜLTÜRÜNÜN ÖĞRETMENLER TARAFINDAN ALGILANMA DÜZEYİ (HENZA AKIN ÇOLAKOĞLU LİSESİ ÖRNEĞİ) |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |